سامانه افزایش بازدید وبلاگ و سایت

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

انواع حساب های کاربری

در سامانه 24 آی پی 3 نوع حساب وجود دارد :
عادی , نقره ای و طلایی .
تفاوت انواع حساب های کاربری :

سطح کاربری هزینه فعال سازی 30 روزه هر بازدید هر بازدید زیر مجموعه حداکثر سایت
عادی رایگان 0.75 امتیاز 0.075 امتیاز 3 سایت
نقره ای 20500 ریال 1 امتیاز 0.1 امتیاز 6 سایت
طلایی 41000 ریال 1.25 امتیاز 0.125 امتیاز 10 سایت

برای مثال در صورتی که حساب کاربری شما عادی باشد فقط می توانید 3 سایت ثبت کنید و به سایت های خود امتیاز دهید و به همان اندازه از سایت های شما بازدید شود .
اگر مایل بودید سرعت بازدید های ارسالی افزایش یابد , باید تعداد سایت هایی بیشتری اضافه کنید . منظور از افزودن سایت ثبت صفحات دیگر سایت خود می باشد گرچه در صورتی که شما صاحب چند سایت هستید می توانید انها را ثبت کنید و بازدید برای آنها ارسال کنید .

آدرس سایت : www.24ip.ir


سامانه افزایش بازدید 24 آی پی
24 آی پی

خرید بازدید آنلاین

درصورتی که وقت کافی برای امتیازگیری ندارید می توانید به صورت آنلاین از سایت امتیاز خریداری کنید و آنها را به سایت های خود اختصاص دهید . برای اینکار پس از ورود به پنل کاربری خود به قسمت خرید امتیاز مراجعه نمایید و پس از انتخاب بسته مورد نظر روی دکمه خرید کلیک کنید . حال می توانید به وسیله درگاه پرداخت آنلاین توسط رمز دوم کارت بانکی خود خرید خود را انجام دهید . درصورت موفق بودن خرید شما امتیاز خریداری شده به موجودیتان در سایت افزوده می شود . حال باید به قسمت سایت های من مراجعه نمایید و سایت خود را ثبت کنید و امتیازات خود را به آنها اختصاص دهید . توصیه میکنیم چند صفحه از سایت خود را ثبت و امتیازات خود را به آنها اختصاص دهید تا پس از ثبت و تایید شدن آنها در چرخه بازدید قرار بگیرند .
توجه داشته باشید که باید حتما امتیازات خود را به سایت خود اختصاص دهید و نگه داشتن آنها در موجودی حساب خود تاثیری در افزایش بازدید سایت شما ندارد . متاسفانه بارها مشاهده شده کاربران اقدام به خرید بازدید کرده اند اما فقط بخشی از امتیازات خود را به سایت های خود اختصاص داده اند و مابقی را در موجودی حساب خود نگه داشته اند . توصیه می کنیم تمام امتیازات خود را به صفحات ثبت شده از سایت خود (در قسمت سایت های من ) اختصاص دهید تا بیشترین بازدهی را مشاهده نمایید .

آدرس سایت : www.24ip.ir


سامانه افزایش بازدید 24 آی پی
24 آی پی

کسب امتیاز با زیر مجموعه گیری

یکی از بهترین روش ها برای امتیاز گیری جذب زیر مجموعه می باشد . شما می توانید با معرفی سامانه 24 آی پی به دیگران توسط لینک معرف خود امتیاز کسب کنید . هرفردی که توسط لینک معرف شما وارد سایت شود و عضو سایت شود هر مقدار که امتیاز کسب کند به میزان 10 درصد از امتیاز کسب شده به شما تعلق میگیرد . البته این امتیاز از کاربر کسر نمی گردد فقط به عنوان هدیه به شما تعلق میگیرد تا هر زمان که کاربر در سایت فعالیت کند و امتیاز کسب کند.

بهترین روش برای جذب زیر مجموعه ارسال نظر در دیگر وبلاگ ها و دعوت آنها به عضویت در سایت از طریق لینک معرف خود می باشد . برای دریافت لینک معرف خود از منوی کاربری به بخش کسب امتیاز غیر مستقیم مراجعه نمایید .

آدرس سایت : www.24ip.ir



سامانه افزایش بازدید 24 آی پی
24 آی پی

امتیازگیری

برای شروع شما باید به میزان کافی امتیاز کسب کنید تا بتوانید انرا به سایت های خود اختصاص دهید تا از آنها بازدید صورت گیرد . پس از وارد شدن به حساب کاربری خود از منوی سمت راست گزینه  (کسب امتیاز) کلیک کنید . در صفحه باز شده 3 نکته گفته شده که باید رعایت شوند تا بتوانید بدون مشکل امتیاز گیری کنید .

1 - مرورگر شما حتما باید فایرفاکس (mozilla firefox) باشد تا بتوانید امتیاز بگیرید . اگر از مرورگر دیگری استفاده میکنید از طریق لینک قرارداده شده در همان صفحه مرورگر را دانلود و روی سیستم خود نصب نمایید سپس وارد سایت 24 آی پی شوید و به پنل کاربری خود مراجعه نمایید .

2 - بدلیل اینکه بازدیدها در پنجره جدید باز می شوند مرورگر از باز شدن آنها جلوگیری میکند که باید پس از مشاهده نوار زرد رنگ که بالای صفحه نمایش داده می شود روی گزینه options که بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید و سپس Allow pop-ups for 24ip.ir را انتخاب نمایید . مانند تصویر زیر

اموزش


در ورژن های قدیمی فایرفاکس می توانید مانند شکل زیر عمل کنید

اموزش


3 - حتما نمایش تصاویر را در مرورگر غیر فعال کنید تا امتیازگیری با سرعت بیشتر انجام شود . طبق آموزش داده شده در سایت عمل کنید . (این کار اختیاری می باشد)


حال روی یکی از گزینه های شروع 6 یا 15 پنجره ای کلیک کنید تا امتیاز گیری شروع شود .


آدرس سایت : www.24ip.ir



سامانه افزایش بازدید 24 آی پی


24 آی پی

افزودن بنر

یکی از موثر ترین روش های افزایش بازدید و جذب مخاطب تبلیغات بنری می باشد . تبلیغات بنری هزینه بالایی دارند . اما شما در 24 آی پی می توانید بنر خود را بدون پرداخت هزینه در وبلاگ و سایت های دیگر کاربرانی که با ما تبادل لینک کرده اند نمایش دهید . برای اینکار پس از وارد شدن به حساب کاربری خود به قسمت بنر های من مراجعه نمایید . و بنر خود را ثبت کنید .بنر شما پس از تایید شدن آماده نمایش در دیگر سایت ها و وبلاگ ها می باشد .پس کافیست به آن کلیک اختصاص دهید تا بر اساس هر کلیکی که رو آن صورت میگیرد یک کلیک از امتیاز آن کسر گردد .

آدرس سایت : www.24ip.ir



سامانه افزایش بازدید 24 آی پی
24 آی پی

راهنمای ثبت نام در 24 آی پی

گام اول عضویت

برای افزایش بازدید ، ابتدا از بخش عضویت، اقدام به ثبت نام می کنید و در صورت موفقیت آمیز بودن عضویت،میتوانید از صفحه اصلی سایت بخش ورود اعضا وارد حساب کاربری خود شده .

گام دوم کسب امتیاز

برای کسب امتیاز، بعد از اینکه به پنل کاربری خود مراجعه کردید، بر روی گزینه شروع کسب امتیاز کلیک کنید. در صفحه باز شده توضیحات گفته شده را حتما مطالعه نمایید سپس متناسب با سرعت اینترنت و یا اختیار خود یکی از گزینه های 6 یا 15 پنره را انتخاب کنید تا به همان مقدار در دقیقه بازدید خودکار انجام دهید و امتیاز کسب کنید.

گام سوم افزودن سایت

بعد از اینکه امتیاز کسب کردید ( برای ثبت سایت حداقل باید 500 امتیاز داشته باشید ) می توانید سایتتان را ثبت کنید و بازدیدتان را افزایش بدهید . برای ثبت سایت در سمت راست قسمت پنل کاربری بر روی سایت های من کلیک نمایید و از قسمت افزودن سایت , سایت خود ثبت کنید. بعد از تایید سایت توسط مدیریت، سایت شما وارد چرخه بازدید گیری شده و بر اساس تعداد بازدیدی که به آن اختصاص داده اید بازدید دریافت خواهید کرد. پس از اتمام بازدید از سایتتان می توانید مجدد امتیاز کسب کنید و از طریق بخش سایت های من > مدیریت سایت ها > افزودن امتیاز , به سایت خود امتیاز دهید تا مجددا از آن بازدید صورت گیرد .

گام چهارم تبادل بنر (اختیاری )

در بخش تبادل بنر , بنر شما در سایت و وبلاگ های کاربرانی که با سامانه 24 آی پی تبادل بنر انجام داده اند نمایش داده می شود .
برای اینکار از بخش بنر های من > کد تبادل بنر مراجعه کنید و به انتخاب خود یکی از کد بنر های افقی یا عمودی در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . با هر کلیک صحیحی که رو بنر قرار داده شده صورت بگیرد 0.5 امتیاز به موجودی کلیک شما افزوده می شود . پس از رسیدن موجودی کلیک به 10 می توانید آنرا به بنر ثبت کرده خود اختصاص دهید . برای ثبت بنر به قسمت بنر های من > افزودن بنر مراجعه نمایید و بنر خود را ثبت نمایید .
سامانه افزایش بازدید 24 آی پی

24 آی پی